söndag 27 december 2009

Lyxigt biobesök med make och vänner......


Jag läser inte speciellt mycket böcker och jag ser inte speciellt mycket filmer. Borde jag göra, jag vet, men tiden räcker inte till det för min del. Ikväll var i alla fall maken och jag med några vänner och såg den sista delen av Stieg Larssons triologin. Och visst är det oftast så att filmerna inte alls spelar i samma division som böckerna. MEN jag tyckte i alla fall att den här filmen var så bra. Jag gillar Lisbeth och jag gillar Micke precis på samma sätt som jag avskyr Teleborian, Bjurman och Zalachenko. Jag hade i alla fall 2,5 timmar skön biotid i salongen (förutom att det blåste iskallt på oss filmen igenom. Alla fick klä på sig ytterkläderna och gnugga näsan under filmens gång för att inte frysa för mycket. Men vadå, ilandsproblem =)

Inga kommentarer: