onsdag 9 januari 2013

Så trist att simma motströms.....

Ibland känns det som om man simmar motströms.... lite mer än nödvändigt.
Just nu känns det så för oss, vi har liksom inget flyt.
Bilen vi haft i 1,5 år gick sönder, igår fick vi domen. Motorn åt skogen och en  50 000 kr att laga. Känns väl sådär kanske, särskilt när bilen helt plötsligt blev värd..... ingenting.

Jag hade även ett trist samtal med FK, ett samtal som efter en bra stund ledde till att jag blev så arg att jag började gråta. Tänk vad ett tufft besked samt ett taskigt bemötande kan påverka ens dag. 

Den kommande veckan händer en hel del saker 
och jag hoppas faktiskt på lite flyt. Borde vara vår tur nu tycker jag.
Underbart att ha den bästa mannen och de bästa småtjejerna, lyckliga mig....

Vem vet, kanske kommer tom blogglusten tillbaks, kanske inte.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja bästa Linda!!
Stoor kraam från en trogen läsre!!
Sofia<3

blenda sa...

Åhhh tack snälla ni ♥