lördag 5 juli 2014

Firande av svärföräldrarnas 40-åriga bröllopsdag♥

 Vi startade eftermiddagen med lite bubbel vid svärföräldrarnas husvagn
 En av de mysiga små bygatorna
 Stortjejen och hennes farmor
 Här i Kristianopel var vi och åt middag
 Min fina svägerska
 Makens storebror A




 Kusinerna



 Lilltjejen♥
 Maken♥


 Maken och stortjejen♥
 Svägerskorna i blåsten



 Svärföräldrarna♥
 Makens bror N och hans sambo L

 Stortjejen♥
 Min man♥
 Hus hus hus.....
I eftermiddag har vi varit på utflykt med makens föräldrar och syskon.
Anledningen var att svärföräldrarna nyligen firat 40- årig bröllopsdag
och att vi tillsammans ville fira detta med dom.

Vi möttes upp vid deras husvagn på Vita sand där vi skålade i bubbel. 
Därefter åkte vi söderut mot mysiga Kristianopel där vi bokat
bord på gästgiveriet. Maten var okej och miljön väldigt mysig.

Efter middagen tog vi en promenad längs de små bygatorna och längs hamnstråket.
Jag är så fascinerad över alla små mysiga hus klädda
med rosbuskar i alla möjliga färger. 
Så fint♥

Det här blir en trevlig eftermiddag som jag kommer ta med mig i mitt minne.
Kram 

Inga kommentarer: