tisdag 8 september 2009

En fanfar är på sin plats........

Ta daaaaa!
Tänk att det redan är dags att fira 2-årig bröllopsdag. Låter inte så mycket men tänk va tiden går. Maken och jag har ju varit tillsammans i över 11 år nu.
Känns lite konstigt att sitta på jobbet och filura på just detta. Men framåt kvällen (efter att jag och Vilsa tränat lite) blir det till att öppna den andra vinflaskan i vår serie. När vi gifte oss fick vi tre flaskor vin att njuta av våra tre kommande bröllopsdagar. Den första var god och det är jag övertygad om att den här också blir. En god köttbit blir det också framåt kvällen.

Vi är ju inga inbitna romantiker varken maken eller jag. Men faktum är att vi i helgen (när jag är ledig) ska gå ut och äta en riktigt god middag och bara koppla av. Ska bli sååå mysigt. Presenter och sånt hoppar vi över, finns så mycket annat viktigare :)

5 kommentarer:

Bente sa...

GRATTIS!

Koola Viola sa...

Grattis :o)

Therese sa...

Grattis till brudparet:)

blenda sa...

Tackar tackar....
Ps. vinet var gott :) och maten oxå.

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Kanonfin tårta!!Stilren o vacker!=)Och vilken kul grej med vinet!Det ska jag komma ihåg om man blir bjuden på bröllop framöver!