måndag 14 september 2009

Hur gott kan det va?


Jag vet helt säkert att jag köpte hem två såna här prydnadspumpor när jag var på Ica i förrgår. Jag la dem på vår sittpall vi har innanför dörren. Men igår morse när jag kom ner var den ena puts väck. Inte ett spår någonstans. Började med att fråga barnen om de lånat den till någon lek eller så, men icke. Maken hade inte sett dem över huvud taget. Och helt plötsligt återstod bara en sista teori. VILSA! :-). Hon har alltså mumsat i sig en stenhård prydnadspumpa under natten. Och då frågar jag mig: - hur gott kan det va?

1 kommentar:

Christine sa...

Hej
Som hundägare vet jag att det försvinner en del, Och hos oss så tar hunden dom i landet och kommer gående med .Titta vad jag har och är hur glad.......
Och det är jätte bra för dom att äta grönsaker...
Hoppas att det blir det sista som blev stulet av henne.