torsdag 20 januari 2011

Härligt gung.....




Jag var på afro- dans för andra gången i mitt liv i tisdags. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle hamna på den sortens gympapass, det fanns liksom inte i min vildaste fantasi. Men nu har jag varit där två gånger och tycker det är så skoj. Man känner sig inte vidare snygg när man står där och gungar som värsta infödingen. Men va sjutton gör det när man har roligt o rör lite på sig.

När jag idag var och inhandlade helgens tulpanbukett till köksbordet blev jag lite full i skratt då de hamnade i vasen. De fick nämligen samma tung- gung som jag hade i tisdags. Så där charmigt hängiga utan att vara vattenvissna och ledsna. Nix, de bara vällde ut som om de letade efter något på marken. Älskar tulpaner och njuter av dem varje dag....

Visa verkar lite tung på annat vis av bilden att döma. Tror mest hon väntar på att husse i huset ska komma hem o busa lite med henne

Inga kommentarer: