söndag 4 november 2012

Musik som berör.....



De senaste två avsnitten av favoritprogrammet "Så mycket bättre" har som många gånger tidigare berört mig djupt. Första avsnittets höjdarlåt blev för mig Miss Li.s version av Pugh- låten Här kommer natten. Hon sjöng den med sån intensitet och närvaro att jag blev helt tagen.

Gårdagens helt otroliga artisteri tyckte jag Uggla stod för. Sedan tidigare älskar jag verkligen Olles låt "Jag och min far", både då han själv gjort den, men även då jag fick se och höra Pernilla Andersson och Dregen göra den tillsammans. Ugglas egen version av en redan bra låt blev magisk...... och lilla jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

Underbart med ett tv- program som bygger på känslor av alla de slag men som inte går ut på att någon måste röstas hem.

Kram

Inga kommentarer: