tisdag 27 november 2012

Pyssel på burk.....



Min plan var att fixa i ordning adventspysslet nu i början på veckan. Tyvärr befinner sig fortfarande alla prylarna uppe på vinden till ingen nytta. Jag vet inte om jag
ska skylla på trötthet, mycket snurr i huvudet eller den där rackarns latmasken.
Men det är ju några dagar kvar till advent så jag hinner.

På torsdag är det dags för kvällskursen som jag anmält mig till, 
med temat "Godsaker inför julen". 
Det ska bli så spännande att se vad den otroligt pyssliga ledaren ska hitta på för små konstverk.
Och visst blir väl den fina burken perfekt till lite godsaker.

På tal om pyssel så ska vi på lördag ha vår traditionella pysseldag med vännerna. 
Det ska göras smällkarameller, kristyrkransar, julgodis och lite annat 
smått och gott. 
Längtar!

Kram

Inga kommentarer: