fredag 9 november 2012

Peppisar i huset.....





Tjejerna fick önska vad vi skulle pyssla med denna ganska gråa fredagseftermiddag....... och då blev det pepparkaksbak och till det Mauro Scoccos julskiva. En väldigt lyckad kombination om ni frågar mig. 

Jag är väldigt medveten om att jag är ute i tidigaste laget med även detta, men det är ju nu pepparkakorna smakar som bäst. Särskilt med lite ädelost och en minimugg med god glögg till. Jag pratade förresten med en byagranne modell äldre idag, och även hon var färdig med sitt pepparkaksbak för i år. Och på tal om glögg så testade vi Saturnus chokladglögg här ikväll och jag kanske är känslig, men fy sjutton. Den gick inte alls hem hos mig. Det var något med doften som påminde om något jag helst inte vill tänka på. 

Så när alla andra verkar befinna sig på Ladies Night med Uggla och grabbarna så får jag krypa ner och norpa lite extra sömn istället.
Kram


Inga kommentarer: