lördag 22 augusti 2009

Härlig skogsvisit....














Idag har Vilsa och jag varit iväg på jaktprov. Tja vi har ju inte startat eller så, men kikat lite och njutit av att vara ute i skogen. Vilsa tränade mest passivitet då hon låg och sov och snarkade i bilen. Jag däremot har kollat in duktiga och mindre duktiga hundar. Åhh det är så kul att åka iväg och titta, men fy bubblan, jag blir ju nervös för de andras skull också. Det där med tävlingar är inte min grej alltså, har inte nerver för sånt. Ändå vill jag ju så klart starta Vilsa framöver om hon visar sig tycka det är skoj med apportering......... men men det tar vi då.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig idag

1 kommentar:

Anonym sa...

Nervositeten går aldrig över.....trodde jag skulle bli härdad men det är likadant varje gång. Det är nog lite av tjusningen, tror jag :)
Kram på er, Karin