fredag 11 februari 2011

Sköna fredag.....



Idag har jag och stortjejen varit på bio i den lite större staden. Vi hade en riktig tjejeftermiddag och njöt i fulla drag av historien om Trassel- tjejen med det långa magiska håret. O ja..... jag grät en liten skvätt, som vanligt. Vägen hem var dock inte lika trevlig, snön yrde och det blåste som bara den. Tur att vi inte hade någon tid att passa utan att vi kunde tuffa på i sisådär 60 km/tim hela vägen hem.

Nu väntar kvällen på myspys vid tv.n, dipp med massa godsaker och pyjamasar i flanell. Man kan inte undgå att höra hur det viner utanför fönsterna......
och för en sekund förtränger jag att jag måste ut o köra tidigt i morgon bitti.

Lägger ut några bilder från vårt kök....... och på mitt härliga slagbord som jag bara älskar.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Måste bara säga att du har ett underbart vackert hem Linda! Så mysigt och hemtrevligt!

Precis som mitt drömhem skulle se ut.

Kram Jenny M

blenda sa...

Nämen tack snälla Jenny =)
Jag gillar verkligen vårt gamla hus och njuter av hur mycket man kan fixa med lite blocket- och loppisfynd.....
men som sagt, charmen sitter i det gamla huset.
Kram på dig