måndag 25 april 2011

Lyckad kväll.....








Idag har vi äntligen fått träffa min kusin med familj. Det var väldigt länge sen sist och jätteskoj att det blev av.
Vi mumsade på varmrökt lax i vårkvällen och som efterrätt fick det bli kaffekladdkaka. Jag tycker verkligen att den är god, vilket är ganska konstigt. Jag har liksom inte lärt mig att dricka kaffe än, trots mina 35 år i bagaget.

På tal om 35 så överraskade kusinen mig med en försenad födelsedagspresent....... så himla gulligt! Att innehållet gjorde mig överlycklig går väl knappast att ta miste på. En stor beige skål från Ib Laursen (perfekt till middagens potatis) och ett såå fint förkläde från Green gate. Mitt gamla förkläde har jag haft i "hundra" år tror jag..... och så fick jag ett nytt, ett med rosor. Nu blir det extra skoj att fixa och dona i köket. Hur kunde hon veta?

Inga kommentarer: