söndag 10 april 2011

Sommarvärme i sikte.....







Jag har inte hunnit njuta så mycket av det fantastiska vårvädret under helgen då jag jobbat. Men efter att ha studerat diverse vädersidor på nätet så ser jag att det kommer bli en sisådär 20 grader varmt imorgon. Ingen sol, men sommarvärme. Jag måste erkänna att jag inte riktigt är beredd på den värmen än, jag har ju knappt fått undan vinterkläderna. Men en dag med varmt och gott väder utan några måsten inplanerade det känns riktigt bra. Frågan är vad man ska skicka iväg barnen i för kläder......

6 kommentarer:

Vackra Vita Ting sa...

Jag lovar att du vänjer dig vid sommar värmen snart;)
Du har en fin sak att hämta på min lilla blogg.
Kram Paula

Jessica a.k.a "Krasnaja" sa...

I sommar är jag "hemma" i två veckor och husvaktar. Tänkte defintivt tvångsinbjuda mig på kaffe i din fina trädgård =)

Kramkram

Jessica

blenda sa...

Tack snälla Paula för "presenten" =)

Jessica: Så klart vi ska ta en kaffe/te- stund här i sommar. O jag lovar att fixa något LCHF- vänligt till dig istället för chokladmuffins som sist (har lite dåligt samvete för det)..... kram

Jessica a.k.a "Krasnaja" sa...

Men NEJ Linda så får du inte känna, jag är inte det minsta fanatiskt (eller ouppfostrad ;P ). Det var så goda muffins!! Hur jag äter är inte andras bekymmer så dra nu till med sockerkaka vetja! ;-)

Min fina vän ♥

Epona sa...

Vilken inspirerande blogg och fina bilder du tar! Bloggar också om hem och inredning och lägger till dig i favoriterna! :)

blenda sa...

Åhh tack snälla Espona, va glad jag blir =)
Det blir till att kika in på din blogg oxå.....