söndag 4 september 2011

Timmerväggarna.....

Jag har ikväll varit iväg på inredningsparty..... ungefär samma koncept som när barnen var små och alla hade barnklädesparty.
Hur som helst så fanns det en hel del fint att både titta på och att handla. Och jag kan inte sticka under stolen med att det är ganska skoj.... och inspirerande.

Tjejen vi var hos bodde med sin familj i ett hus på landet. I detta hus hade de tagit fram en timmervägg i ett av rummen och målat i en vit färg. I vårt hus finns ett helt rum med framtagen timmervägg, och jag har i sådär tio års tid funderat på om jag ska måla väggarna eller inte. Gjort är ju gjort och det går aldrig att ångra sig. När jag rådfrågat exempelvis släkten så säger de oftast att jag absolut inte ska måla rummet.
MEN nu, efter ett ha suttit vid bordet med perfekt utsikt över just den väggen..... så har jag bestämt mig. Klart väggarna ska vara vita......
Så med min hastighet så tar det väl 1,5 år innan det är klart, fast jag är väldigt nöjd att jag bestämt mig.

Inga kommentarer: