söndag 4 september 2011

Jordkällaren.....


Det känns inte som det var så länge sen jag skrev om vår jordkällare och min tanke om att fixa till den lite. Men när jag kollar tillbaks så var det i april 2010 jag skrev om den. Det tar alltså ett år och fyra månader från det att jag har bestämt mig tills att det händer något. Undrar varför det är så.

Jag känner flera människor som bestämmer sig för något, fixar allt som behövs dagen efter och sedan sätter igång. Ibland skulle jag vilja ha de egenskaperna, allt verkar gå så snabbt och enkelt. Men å andra sidan så är ju det jag tar mig för oftast väääldigt genomtänkt istället.

Nästa helg ska makens släkt komma och fira lilltjejen och då är min tanke att vi ska göra det just i jordkällaren. Och jag vet att vi kommer bli klara tills dess.......

Inga kommentarer: