lördag 18 februari 2012

Jag rekommenderar lite Pelle till alla......

Lånad bild





Jag tittade igår på kvällens avsnitt av Skavlan och visste innan att Pelle Sandstrak skulle vara gäst.
Jag var för flera år sedan och såg hans föreläsning Mr Tourette och jag. En otrolig föreläsning med många skratt men med mycket eftertanke och medkänsla. Pelle är en av de föreläsare som jag inte riktigt kan släppa taget om, hans sätt att berätta och att röra sig på scen gör ingen oberörd.

Jag har även läst hans bok med samma namn och kan verkligen rekommendera den. Att hans liv nu kommer bli film är bara ännu bättre, självklart ska alla få höra och se hur han har haft det.
Lite synd att vi inte fick se ännu lite mer av honom i programmet igår.

Och varför en massa bilder på en hjärtan på tråd? Jo därför att jag blir väldigt glad över att se dem...... också.

Inga kommentarer: