torsdag 31 maj 2012

Varma fina ord.....


.......! Du ska bara veta att din blogg är den finaste och bästa som finns.
Jag blir alltid så glad när jag läser den och inspirerad till att sätta i gång med så mycket.
Energin bara återvänder.
Dina vackra kort gör ju inte saken sämre./Tycker om dig/ B

Denna fina kommentar fick jag idag från en trogen bloggläsare. Jag blev så himla glad, ja superduperglad lixom. Jag vet att det är ganska många som varje dag kikar in här på bloggen, men faktiskt är det ganska få kommentarer som skrivs. Så när jag idag läste detta blev jag alldeles varm och lycklig i hjärta. Så härligt att kunna glädja andra.....

Ikväll visar jag några bilder på mitt te- skåp. Ett skåp som öppnas flera gånger varje dag då jag verkligen älskar att dricka te. Igår fyllde jag på med lite nytt mintchoklad te, ljuvligt.
De fina rosenknoppspelargonerna (tror jag de heter) inhandlade jag på torget i den lilla staden förra veckan. Lokalt odlade i ett närliggande växthus. Hoppas hoppas hoppas bara att de kommer trivas i mitt köksfönster hela sommaren. Ibland är det lite si och så med det nämligen. 

Inga kommentarer: