torsdag 27 maj 2010

Favoriter......









Leilas mandelbiscotti är verkligen favoriter för mig. Riktigt knapriga och goda, speciellt till en kopp te.

Ringen från Laila Bagge har kommit hem på posten. En riktig prinsessring! Inte för att jag är prinsessig för fem öre, men jag tycker verkligen den är jättefin.








Att titta på våra egna ägg är som att ha en egen guldgruva. Å va jag är glad att jag varje dag kan gå ut och plocka såna skönheter.

Liljekonvaljer är en av mina favoritblommor. Den lilla vita klockan samt den enormt underbara doften. Härligt! Sa till stortjejen igår att om hon vill göra mig glad på Mors dag genom åren så ska hon plocka mig en bukett liljekonvaljer. Värdsklass =)

Min fina zinklåda till värmeljus, den gillar jag skarpt. Och ljus kan jag inte vara utan.

Chokladbollarna är till stortjejens sjuårskalas imorgon....barnsligt gott!

3 kommentarer:

Vackra Vita Ting sa...

Åhh ringen är super fin! Grattis!
Och jag håller lätt med, vad kan man mer önska en mors dag än att vara mor åt världens sötaste barn och få en bukett liljekonvaljer:)
Kram

Göran sa...

Hoppas du ätit många mandelkakor i dag på din "Namnsdag". Grattis så mycket Blenda;-)

blenda sa...

Håller med dig P =)
Göran: Fasen, inte en enda mandelskorpa har jag knaprat i mig idag. Men å andra sidan har jag haft en riktigt bra dag ändå =)
Tackar så ödmjukast förresten.....