tisdag 11 maj 2010

Musiktips......














Av någon konstig anledning så blir det mer och mer sällan av att jag trycker igång min cd- spelare och lyssnar på musik. På sin höjd har jag radion på i köket och lyssnar lite förstrött på Timell, Forsell och Alsing som morgonsällskap. Sitter jag vid datorn så kan det poppa upp en youtube- önskning som jag söker mig fram till, men annars är jag väldigt......trög när det gäller musik nu för tiden. Jag som alltid älskat att lyssna på musik, och det gör jag ju nu oxå, men jag tar mig inte tid till det. Det blir inte av.

Men idag när jag sprang in på macken för att köpa hotdogs som muta till Vilsa på hundkursen, då hände det. Jag köpte mig en cd, jo jag köpte den. Inte brände eller spotifyade, näpp jag inhandlade mig den. Just för att kunna lyssna på den direkt när jag satte mig i bilen.
Jag gillar verkligen Anna Bergendahls röst, tror den är ungefär som oliver eller kanske ormar. Antingen älskar man dem eller avskyr man dem.
Jag avskyr ormar, men älskar oliver och Anna Bergendahls röst. Så nu har jag tänkt sova riktigt gott och imorgon ska jag unna mig att lyssna på musik och njuta av det.

Inga kommentarer: