tisdag 18 maj 2010

Oj va skoj!


Jippi va skoj!
I söndags kväll ca tio klickade jag mig in på Laila Bagges blogg igen. Brukar läsa den ibland när jag får tid. Hon hade då en tävling, eller rättare sagt en utlottning av smycken ur hennes kollektion. Man skulle skriva en motivering om varför just "jag" skulle få ett smycke. Jag skrev ner min motivering utan någon större förhoppning om att vinna, var mest en rolig grej.
Men idag fick jag ett mail.
Att jag vunnit, helt otroligt.
Men så skoj
Så nu går jag mest och myser......och ser glad ut!

2 kommentarer:

Sofie sa...

GRATTIS det är du väl värd!!! Blir jätteglad för din skull! hur löd motiveringen på en höft?..man blir ju nyfiken!!!

blenda sa...

Hi hi, förklarade mest att jag ville vara fin i juni då vi (massor av småbarnsmammor) ska bege oss till stan på tjejfest, vilket inte tillhör vanligheterna.....
men ibland gäller det att ha lite tur oxå, ingen snyfthistoria från mig alltså =)