onsdag 13 oktober 2010

Fikaeftermiddag och tv- mys framåt kvällen.....












Jag har idag haft en sån där otroligt lång och trevlig fikastund. Det skulle blivit en helt vanlig fika, men den råkade vara i nästan fyra timmar. En baguette, två koppar te och som avslutning en kladdig kolakaka. Ibland undrar man hur tiden bara kan rusa iväg. Jag som hade så mycket jag tänkt prata om och som aldrig kom på tal, och ändå inte en enda tyst minut. Trevligt var det i alla fall. Tack S för att du orkar lyssna på mitt pladder, fast du var inte så dålig du heller =)

Kvällen har tillbringats med ytterligare en stor kopp te i tv- soffan. Jag blir så glad av att titta på Carina Bergs inflyttningsprogram, visst måste hon väl vara en dröm för alla killar. Spontan, smart, söt och med massor av humor.

Måste bara visa hur fin vår pärlspont i köket blev efter att ha fått besök av vit målarfärg. Även en bild på mitt praktiska och lyckade teskåp. Jag kunde inte låta bli det här lilla skåpet i somras, men visste inte alls vad jag skulle ha det till. Det var då dottern kom på att det skulle passa perfekt som teskåp, och tänk så rätt hon hade.

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh ja, håller helt med du! Carina Berg är helt underbart söt och smart. hon och Luuk har säkert hur kul ihop som helst. :)

Som alltid jättefina bilder hos dig.

Kram kram från hostigt/höstigt Malmö