fredag 1 oktober 2010

Läslust...... jo det är sant




Helt plötsligt har jag börjat läsa böcker......
Jag har alltid imponerats av människor som slukar bok efter bok, men oftast så har min läsning blivit någon enstaka bok eller tidningar i drivor. Men nu, har jag helt plötsligt fått lite boklust och inspiration för att läsa. Jätteskönt att få fly in i böckernas värld...... och visst känner man sig lite nöjd när man läser böcker.
Dessa böcker har passerat mina ögon de senaste veckorna........ men jag har fler på gång. Tipsa gärna om fler.
Kram

1 kommentar:

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

P.S Jag älskar dig är ju såååå bra!! Jag har alltid varit en bokmal men efter att barnen kom så har man ju inte riktigt haft ork och lust att läsa. Men nu är jag ofta på bibblan och länsar hyllorna!!!
Den sista jag läste nu var Tyskungen utav Camilla Läckberg. Den var jättebra oxå!