fredag 10 december 2010

Julstämningen infann sig igår.....


Förra året var jag och en vän på "Årets julkonsert". Sanna, Shirley och Sonja tillsammans med Måns Zelmerlöw var bara så fantastiskt bra. Direkt efter den showen bestämde vi oss för att även gå julen efter om samma personer ska sjunga tillsammans. Tidigt i höstas släpptes biljetterna för årets julkonsert, men i vår stad skulle Björn Kjellman samt en för mig okänd kille vara med istället för Måns. Lite skeptiska till valet av sångare blev vi, men vi tvekade aldrig att köpa biljetter. Den här gången tog jag även med mig stortjejen samt vännens dotter.

Visst var de yngst i hela stora konsertsalen (medelåldern var väldigt hög) men vilka lyckliga, nöjda och trötta tjejer vi hade med oss under kvällen. De avslutade det hela med vars en jul- cd signerad av de tre tjejerna samt Brandur. Och jag kan säga att stortjejen fått en ny favorit alá Björn Kjellman =)

Nu har verkligen julstämningen kommit igång.

Inga kommentarer: