torsdag 12 april 2012

Svart eller vitt.....





Som så många gånger tidigare hittade jag något lockande då jag sporadiskt bläddrade bland objekten på Blocket. Den här gången var det tre svarta barstolar från IKEA som fick följa med mig hem.

Men ärligt talat vet jag inte om jag är nöjd. Stolarna i sig är kanonbra, stabila och rejäla. Men svart, nä det vet i sjutton om jag gillar dem svarta. De får stå här ett tag nu och så får väl jag i värsta Ernst- anda försöka mig på att känna in om de ska förbli svarta eller inte. Något säger mig att jag skulle känna mer harmoni om stolarna istället blev vita. Men men, den som lever får se.

Lägger även ut en liten bild på middagen vi åt igår, något som barnen hoppade högt av förtjusning över att mumsa i sig. Citron- och vitlöksmarinerad kotlettrad, kokt potatis, gräddsås, haricots verts och svärmors förtjusande äppelmos. Mums mums.....