söndag 1 april 2012

Ett tag sen sist......

Oj oj oj va länge sen det var jag skrev här. Men faktum är att jag sedan den lilla trippen faktiskt inte orkat blogga. Inte p.g.a. trippen så klart, men orken har gått åt till andra saker och jag har behövts till andra människor. Och för mig går det givetvis före allt vad blogg och dator heter.

För att lite kortfattat förklara vad jag pysslat med sedan sist så har

* Stortjejen åkt på halsfluss efter influensan
* Jobbat extra mycket
* Hela familjen legat i maginfluensa samtidigt, nice....
* Maken fyllt år
* Jag lyckats köpa mig en nylagad kroppkaks- lunch
* Ätit våfflor
* Haft besök av tranan
* Firat makens födelsedag
* Inte lyckats träna alls
* Hälsat på i kusinens nya fina hus
* Plockat vitsippor
* Målat lite vägg i vårt trärum
* Lyssnat till stortjejens önskemål om ett mindre rum
* Ätit för mycket födelsedagsfika
* Gosat med Vilsa
* Lyssnat på bra musik
* Imponerats av joggande make och vänner



Inga kommentarer: