lördag 17 mars 2012

Nödvändigheter......








Ett litet axplock av det som fanns i mina stora gula påsar när jag kom hem. Jag förstår inte riktigt hur jag klarat mig utan dessa prylar....hi hi.

En fin rosablommig scarves med spets....

Fina små hjärtanskålar att ha förrätt eller dessert i. Jag höll i turkosa, jag höll i rosa och jag höll i lila, men som den lilla mes jag ibland är så fick det bli de vita. Får satsa på servetter i klatschiga färger och med mina fina bordstabletter under istället. Och visst är väl vitt fint, inte sant?

Burkarnas användningsområde är inte det minsta spikat än. Men de är så söta att titta på så mig gör det inget om de står tomma. Tändsticksasken i plåt är ju bara så söt....... och visst är det väl bra att alltid veta vart man ska gå när det är dags att tända ljus. På tal om ljus så blev det inte så mycket som en veke inhandlat av mig, jösses..... det går utför.

Inga kommentarer: