lördag 16 juni 2012

Sommarvärdar.....

Nu har SVT lagt ut vilka som blir årets sommarvärdar i P1. Jag vet inte vad det är med det här programmet som fascinerar mig så, men något är det. Jag blir nästan alltid lika berörd då jag hör om människors livsberättelser. Det kan vara så att människor över lag fascinerar mig mycket. Ytan visar ofta en bild av en människa, men skrapar man lite på ytan så finns någon helt annan där under. Häftigt!

Jag har ofta väldigt svårt att planera in sändningarna så att de tidsmässigt passar just mig. Men med dagens moderna teknik så kan man lyssna via webben precis när det passar en själv. Så det kan bli när man ligger i hammocken, när man promenerar med Vilsa, när man plockar körsbär eller när man klipper gräset. Hur som helst så ser jag fram emot sommarens program med värme och nyfikenhet.

Inga kommentarer: