tisdag 26 juni 2012

Vän med en dator.....







Suck och stön va trött jag blir när min gamla dator inte vill som jag. Och till råga på allt så är jag fullkomligt urusel när det gäller att bli vän med den, jag kan verkligen ingenting. Min käre man som ständigt har hem knep och knåp objekt att mixtra med i teknikens underbara värld kunde varit jättelycklig över att få ta itu med min dator och dess svårigheter. Men riktigt så skoj tyckte han nog inte att det var. Men han har kämpat på och nu fixat den igen.

Jag har under tiden haft bloggångest (om man nu kan få det). Både fotbollsavslutning och midsommarhelg utan att få lägga ut en enda bild eller skriva ett enda ord. Bloggen är mitt sätt att koppla av så ni kan ju tänka er vad min hjärna snurrat den senaste veckan.

Men nu gör jag ett nytt försök med min burk och hoppas på det bästa......

Inga kommentarer: