tisdag 23 oktober 2012

En perfekt hylla.....






För två år sedan köpte jag en paradhandduk..... bara för att den var så fin. Sedan dess har den befunnit sig i min kökssoffa eftersom jag inte haft någon hylla att hänga den på. Jag hade förvisso en gammal som jag själv gjorde i slöjden när jag gick i skolan.

Hur som helst så "sprang" jag på en vit lite skavd hylla i en av de lokala små inredningsbutikerna. Och den kunde jag inte motstå. Och det bästa av allt var att den fick plats direkt innanför dörren i hallen. Maken påpekar ganska ofta att jag är lite slarvig då det gäller att hålla koll på mina nycklar. Jag skulle tro att han nu är lika supernöjd som jag då vi fått upp en hänga- nycklar- på- hylla. Perfekt på alla sätt o vis. Bakom skynket finns små krokar och vips så syns inte nycklarna men de finn där.

Kram

Inga kommentarer: