tisdag 16 oktober 2012

Energi- laddar- dag.....



Idag har det verkligen varit en bra dag. En riktig energi-hämtar- dag. En bra morgon fortsatte med en skön promenad och vidare för en trevlig eftermiddag med shopping, fika och bio.

Tyvärr hittade jag inget till mig själv att shoppa, men lite till småtjejerna blev det. En kort men väldigt behaglig fikastund på det gamla anrika fiket i stan hann vi oxå med, jag och min fina vän. Jag har även besökt den lilla tobaksaffären med den trevliga ägaren, i korsningen bakom bion. Där i en liten disk kan man handla de godaste oliverna, vilket jag givetvis gjorde. Jag köpte även en bit fetaost som får provsmakas imorgon.

Bion blev en underbar stund.....
vilken fantastisk film och va gott det känns när man kommer ut från biografen och känner ett sånt välbehag i hela kroppen. Det måste vara bevis på att filmen verkligen har berört och satt ett fint spår i minnet. Allt detta varvat med högljudda och många skratt i salongen......
Härligt!

Den här filmen borde alla se.

Kram

Inga kommentarer: