onsdag 3 oktober 2012

Sånt som gör gott i hjärtat ♥








Vissa dagar finns verkligen ingen blogglust alls.....

Den sista tiden har vi haft lite sjukstuga här hemma. Stortjejen började i bilen på väg hem från Danmark, sedan var det min tur att ligga pall (händer inte ofta kan jag lova). Nu är det maken som inte känner sig piggelin.

Men jag blev allt lite full i skratt när jag kom till jobbet idag och flera av mina kollegor säger att de saknat mina blogginlägg. Jag fattar faktiskt ingenting.....
När jag sitter vid min dator så skriver jag ju till mig själv och från mig själv, lite terapi för att på ett bättre sätt få komma ihåg alla guldkorn i tillvaron. Minnet är dåligt och jag har kommit på att detta är ett eget sätt till dagligt positivt tänkande.
Men tanken att människor sitter och saknar ett inlägg har aldrig slagit mig innan.

Hur som helst så tänker jag summera min mycket lyckade dag på följande vis

* Jag och stortjejen har haft positiv egentid
* Jag har ändrat kost med förhoppning att bli piggare, gladare och    lite mindre rund
* Jag har fått många kramar idag
* Jag har haft positiva och givande möten idag
* Jag har släppt ut en rädd liten talgoxe från vår övervåning 
* Jag har imponerats av min arbetskamrats spontanitet, hon åker utomlands imorgon 
   och ska inte boka resan förrän inatt.
* Jag har pussat mina fina småtjejer gonatt (fast de sov redan)
* Jag har lyckats fixa så att det går att lämna kommentarer på bloggen igen =)

Härligt med allt som gör gott i hjärtat ♥♥♥

Kram

Inga kommentarer: