tisdag 29 juni 2010

Jo, jag längtar faktiskt dit.......

Idag har jag varit och köpt mig en riktig "tant-bikini". Jo, det är faktiskt sant, en riktigt osnygg men väldigt skön variant. Bred som bara den, så att man liksom ska kunna få upp den ordentligt över magen. Överdelen var fin när jag såg den på ställningen. När den kom på så insåg jag att den plattade till mer än den lyfte fram om man så säger. Men va spelar det för roll, den var så skön en bikini kan bli. Och jag längtar till stranden, ja riktigt mycket längtar jag. Och snart ska jag ligga där o plaska i vattnet med mina småtjejer och bara njuta av solen. Gutt!

4 kommentarer:

Göran sa...

Efter den stressiga inledningen på ditt förra inlägg, tycker jag du kan unna dej att ta en slappardag, eller två, på stranden.
Glad sommar på dej, familjen och alla djuren;-)

Sofie N sa...

Shit, i all hast tyckte jag bilden föreställde snö, inte sand...o tänke: nu har hon väl ändå blivit galen? fritids-ute-människa o allt, men nu är gränsen nådd:-) tur att jag hade fel. Nu jobbar jag bara en natt till, sen e jag leeeedig. Hoppas vi ses snart! Kram

blenda sa...

Tack Göran, jag tycker oxå att jag ska unna mig det. O skönt att ha någon bakom mig i mitt beslut. Ha en glad sommar du oxå, alltid skoj att höra ifrån dig.... =)

blenda sa...

Åh nä, ingen snö på mycket länge för min del...... men gärna sandstränder och klart havsvatten =)