torsdag 22 juli 2010

Lite pinsamt, men bara lite......

Granne E kom förbi idag, granne E är granne R.s man. De som har såna fina trädgårdsland. Jag hade ju helt fått för mig att de var på semester den här veckan som är nu, varpå jag varit och nallat lite extra i deras land. Men idag när granne E kom och hälsade på så berättar han att de åker iväg på semester imorgon. Alltså har jag varit och plockat av deras hallon och andra godsaker då de bara för en stund befunnit sig i blåbärsskogen under morgonen. Men å andra sidan så hade han inte ens märkt att jag varit där. Sååå mycket har de i sin trädgård. Hur som helst så har jag en veckas otrolig lyx framför mig nu. Hallon varje dag, hur mycket sallad jag vill, lök och vinbär osv. Jo, jag kommer att ha det ganska bra..... faktiskt =)

Inga kommentarer: