torsdag 15 juli 2010

Vi fick en liten skymt i alla fall.......






















Våra vänner tog med oss på Viktoriadagen igår, den utan Viktoria. Vi hade en härlig dag som vi startade med..... kroppkakor så klart. Och som vanligt kände jag ingen mättnad förrän det var för sent, men så gott det är. I Borgholm besökte vi givetvis det lilla glasscafét, där man köper egentillverkad glass och där jag varje gång har lika svårt att bestämma mig.
Besöket på idrottsplasten var även det trevligt, inget mäktigt eller
fantastiskt, men vi hade en gemytlig stund. Vi njöt av det härliga vädret, de duktiga artisterna och den glada stämningen. Barnen viftade lite i otakt med sina flaggor de fått vid entrén och jag och J satt och spanade in alla fina klänningar som finns att köpa i butikerna den här sommaren och som bars omkring av diverse svenska damer. Maken klunkade i sig av de konstiga dryckerna som delades ut till höger och vänster, det var någon vitamindryck tror jag. Herr H grymtade lite för grymtandets skull, men jag vet att även han hade trevligt. Sammantaget så var det...... trevligt

1 kommentar:

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Oj, ni är ju rena Paparazzin ju! Vilka fina bilder på alla kändisar!