fredag 2 juli 2010

Svettigt värre. . .


Ikväll har vi varit i den lite större staden österut. Vi hälsade på hos min bror o hans sambo, mumsade tacos tills man kände sig sprickfärdig o tryckte därefter i sig jordgubbar o vaniljglass. De har nyss flyttat in i sin lägenhet som var både mysig o kändes öppen o rätt i tiden. MEN Jösses så varmt det var där. Jag tror aldrig att jag varit i någon så varm lägenhet någonsin. Påminner mig lite om hur varmt det var på hotellrummet på Mallorca en gång i tiden då jag var där i augusti. Före luftkonditionering o sån lyx. Så varmt var det hos dem. Och nu efteråt så känns det lite som att jag faktiskt bastat, jag som inte gillar det. Men gott o trevligt hade vi, och en liten promenad i båthamnen hann vi oxå med i den ljumma kvällen. Härligt!

Inga kommentarer: