måndag 22 november 2010

Vimpel och ljuspåse......



Det är ju inte så lång tid kvar nu och jag struntar i om jag är tidigt ute med mitt julande. Idag fick pappstjärnorna komma ner från vinden och två hamnade redan i fönstret. Men va sjutton, bor man mitt ute i skogen med bara en granne intill så spelar det väl ingen roll om man inte följer datum- måstena? Tomtarna får vänta lite till men lite pynt och pyssel blir det under veckan. Min vimpel är jag löjligt förtjust i medan maken skrattade åt mig då jag satte upp den. Mysigt är det i alla fall och jag längtar verkligen efter snö nu efter allt detta regnande......

2 kommentarer:

Göran sa...

Har du ingen snö?
Här har det vräkt ner i två dar. Du kan komma och hämta så mycket du vill eller också går jag ut och blåser på molnen så de parkerar över småland;-)

blenda sa...

Jo du Göran nu har vi äntligen fått lite snö här oxå. Fast det var kanske du som blåste hit den.....