måndag 20 augusti 2012

Mina tre fina friskusar......


En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.


”Nalle Puh”

Min man är bara den allra bästa. Med en dotter som ofta har svårt att vara med i diverse gruppaktiviteter..... så tar maken saken i egna händer. Dvs han fixar till ett träningspass i riktig "Friskis- anda"  i vår trädgård, speciellt anpassad för våra små hjärtan. Musiken skrålar ut ur högtalarna och är som hämtad från småtjejernas spellista på Spotify. Jag kan inte riktigt förstå varför jag själv satt på altanen och drack te istället för att vara med. Men jag var nog inte övertygad...... inte förrän efteråt. Nu vill jag mer än gärna vara med i denna familjetimme varje vecka. 
Ja han är den bästa......

2 kommentarer:

mamma c sa...

Klockrent! Härligt jobbat Kalle!

Caroline sa...

Men gud så underbart! Jag vill också vara med!!