fredag 17 augusti 2012

Tack för att ni finns....









Ibland förundras jag över livet och vad man stöter på under sina dagar. Alla olika sorters människor man möter och som på olika sätt sätter små avtryck i ens inre. Hur olika man kan må från en dag till en annan och hur fantastisk stark människan faktiskt är. Djupt kanke, men väldigt intressant.

Igår fick jag en fin present från några vänner. På kortet stod det "Tack för att du finns"...... behöver jag säga att jag blev både rörd, tacksam och väldigt glad.
Men visst borde vi alla vara mycket mer tacksamma och omtänksamma mot de människor vi har runt omkring oss. Och jag om någon kan gå i god för att man blir väldigt väldigt glad över andra människors generositet och varma tankar.
Så idag ska jag gå omkring och vara så där extra glad och stolt över att jag finns till, gör det ni oxå ♥

Kram

Inga kommentarer: