måndag 16 augusti 2010

En award........


Fick en bloggaward och en massa fina ord från min gamla barndomskompis. En lite läskig sådan, awarden alltså, absolut inte barndomsvännen. Sju sanningar om mig själv, sånt är ju hur läskigt som helst. Men jag gör ett tappert försök, hi hi.......

* Jag har börjat längta efter årets Idol-program

* Jag bläddrar hellre i tidningen Lantliv än sitter vid tv.n. En film förutom Beck var evigheter sen jag såg, jag lipar ju till alla filmer.

* Min dator har blivit mitt kvällsgift...... inget bra alls!

* Jag är så dålig på att ljuga eller luras, inte ens i telefon kan jag hålla masken

* Jag avskyr att mingla

* Jag behöver verkligen motionera, fy va jag är avdankad

* Jag blir stressad om jag inte ställer klockan på morgonen, även när jag är ledig


Jag sänder vidare denna award till två personer, vars bloggar jag gärna följer.


http://vackravitating.blogspot.com/ En härlig blogg med fina bilder, från en tjej i den lilla staden


http://hilajns.blogg.se/
En mycket trevlig blogg jag följer, kolla in tavlorna och hennes underbara bilder på barnen.

1 kommentar:

Jessica Christoffersen sa...

haha, tack för att jag inte var läskig ;) Och jag menade varje ord, din blogg är så vacker och harmonisk.

Kram !