måndag 30 augusti 2010

En lördag på Liseberg.....
















Vi har spenderat vår helg i Sveriges näst största stad, Göttebáj.
Tågresa, Liseberg med diverse åkattraktioner och chokladhjul, en hel del promenader samt lite shopping...... så kan man sammanfatta det.

En riktigt trevlig helg där Liseberg blev höjdpunkten för både stora och små. Våra lyckliga småtjejer riktigt tjöt av glädje när de skuttade mellan karusellerna för barnen. Och jag hade precis lika skoj som de "stora", trots att jag den här gången missade både Balder och Bergbanan. Men va då, är barnen glada så är jag glad, och jag fick ju åka Flume Ride med dem.

Och så fick jag spela bort en massa pengar på de lockande chokladhjulen utan att vinna så mycket som en liten Plopp. Kanske lika bra det förresten, jag kan ju köpa mig min favorit Anton Bergs marsipan precis när jag vill istället =)

Inga kommentarer: