fredag 7 september 2012

Fredagsmys de lux.....



Oj oj oj va jag känner mig trött idag. En lite tuff morgon ska nu övergå i en energigivande eftermiddag har jag bestämt. En långrunda i skogen tillsammans med Vilsa ska råda bot på detta och få mig pigg igen.
Maken och jag har imorgon femårig bröllopsdag..... kanske inte är så länge, men för oss betyder det massor.  Trä- bröllop låter inte så glamoröst men jag älskar trä så varför inte.

Planen för morgondagen är en lång cykelrunda till det lilla samhället, där det vankas cykelfest. Håller tummarna för att vi ska komma iväg på detta då det är ett superbra initiativ av festfixarna.

Men först ska vi njuta av fredagskvällen här hemma och den bjuder självklart på fredagsmys de lux. Vi ska äta planka och vi ska dricka ett oslagbart Amarone vin......bara för att vi är värda det.

Kram

2 kommentarer:

ingrid b L sa...

Din gubbe känner jag inte, men att han har fått en av de bästa fruarna som finns att uppbringa det är jag 100% säker på. Lycka till med nästa fem år.Kram

blenda sa...

Nämen tack snälla du.... nu blir jag nästan generad =)
Och faktum är att vi faktiskt hållt ihop i 14 år, vi var bara lite segstartade med bröllopet ♥

Kram på dig ♥