torsdag 6 september 2012

Generad men glad.....





Igår var jag banne mig lite depp, med tuffa dagar i bagaget och med alldeles för få timmars god sömn. Men när man kommer till sitt jobb på eftermiddagen och blir bemött av finaste kollegorna som med äkta glädje i rösten talar om att jag är saknad. DÅ försvinner alla tunga känslor och solen börjar skina inombords. Så härligt!

Tur att de inte vet om hur jobbigt jag tycker det är att öppna presenter inför publik och hur generad jag egentligen blir. För att visa att jag har en väntande plats på mitt arbete så hade de köpt mig en fin liten present, innehållande en vit ljushållare till blockljus. Kan inte i min vildaste fantasi förstå hur de klurat ut att den kommer passa alldeles perfekt här i vårt hus på landet =)

En stor kram till er alla och självklart ett stort tack.....
Nu en kopp te och några torra skorpor i solskenet.

Inga kommentarer: