lördag 25 september 2010

Dagen i närbild....

Maken är ju väldigt förtjust i sin (vår) kamera...... tror nästan att den är jämställd med hans dator på topplistan..... fast bara nästan. Den är det inte många som mäter sig med =)

Hur som helst så hade han idag satt på någon närbildslins eller vad det var. Så när jag skulle fota mina trattisar idag så fick jag bara med en enda och den blev suddig. Jag bad istället maken fota dem och det funkade ju bättre. Han gick nog igång lite på det tror jag för sedan fotade han både det ena och det andra......

Förresten så hittade vi en hel del trattisar idag, jag och lilltjejen. En härlig eftermiddag i skogen och korgarna fulla. Har lovat Skånevännerna lite svamp då jag har kvar sen förra året, men jag plockar så gärna. Blir nog en sväng imorgon oxå.







2 kommentarer:

Göran sa...

Bilden på pelargonen var riktigt häftig. Motljuset och speglingen i glasrutan ger en härlig effekt.

blenda sa...

Ja visst är det otroligt egentligen...... att en så smutsig fönsterruta kan spegla sig =)