fredag 10 september 2010

En gammal släkting....

Jag fick för ett tag sedan överta en gammal stol som funnits med i släkten en tid tillbaka. Stolen är gjord som gåva till någon av mina släktingar, på ett gammalt hederligt vis utan en enda spik. Ingen hade nu plats eller lust att ta hand om den gamla stolen, men jag tvekade inte en sekund. Tycker den är så fin på något vis, och ännu mer gillar jag den då den har en betydelsefull historia bakom sig.

Att jag nu gjort den lite extra vacker med volangkjol och allt försämrar ju inte känslan =)
Tror nog det blir en ny liten favorit i min hall....




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda!
Hade jag vetat att du hade en blogg skulle jag varit här för länge länge sedan.
Har bara hunnit till den fina stolen och vet inte om jag klarar av att fortsätta, blir grymt avundsjuk på hur duktig du är på att inreda.
Så fiiiiiiiiint. Kram Barbro

blenda sa...

Nä men tackar tackar! Att blogga är mitt sätt att koppla av =), även om det sker väldigt oregelbundet emellanåt.
Och det där med inredning stämmer nog bara till viss del, man väljer ju nämligen vad man vill fota. Allt rörigt runt omkring låter man aldrig kameran föreviga ;)