måndag 4 juli 2011

Jag vann en tävling.....





För någon vecka sedan fick jag veta att jag vunnit en tävling, eller rättare sagt en utlottning. Men tävling låter lite bättre tycker jag..... eftersom jag inte är en tävlingsmänniska och därför sällan vinner några tävlingar.

Vinsten var ett jättefint halsband i form av ett hjärta. Jag skulle själv få välja vad det skulle stå skrivet. Och det var där mitt allmänna velande på nytt visade sig. Att det ska vara så svårt att bestämma sig. Maken tyckte så klart att hans namn skulle få pryda hjärtat. Barnens namn har jag på ett halsband vilket i och för sig inte hade spelat någon roll. Jag ville ha endast ett ord eller kanske två, något bra som passar mig. Jag letade och funderade..... och funderade ännu mer. Tillslut kom jag fram till att det får bli samma ord som pryder en av mina hyllor här hemma.

Ordet LUGN!
Som jag skrivit innan så kan jag inte komma ifrån att just det ordet passar mig ganska bra.

När jag för en stund sedan kom hem från jobbet och fick se det lilla paketet som kommit med posten blev jag så glad. Resultatet får tala för sig själv, jag är jättenöjd med mitt nya fina halsband. Tack snälla J.

3 kommentarer:

Göran sa...

Grattis till vinsten!
Hoppas du får en fortsatt lugn och skön sommar :-)

Johanna sa...

Kul att du är nöjd!!! /J

blenda sa...

Klart att jag är nöjd..... o klart att jag ska ha en skön sommar =)
Jag ska vara LUGN....