lördag 2 juli 2011

Liten stuga på Österlen......

I denna lilla stuga på Österlen ska vi i sommar tillbringa en skön och avkopplande semestervecka. Jag vet egentligen inte så mycket om Österlen mer än att jag velat åka hit under många många år, men att det aldrig har blivit av. Vad maken vet om just den här platsen är nog främst att Ulf Lundell har sitt sommarboende här. Och på något sätt tror jag att det räcker för att maken också ska gilla just den här platsen på jorden.

Vi hoppas på varmt väder och många soltimmar så klart. Jag hoppas lite i smyg på många små trevliga loppisturer samt att få besöka charmiga gårdsbutiker med diverse läckerheter och ögonfröjder.

Hur som helst så ser jag med glädje fram emot vår Skånevecka och känner jag maken och mig rätt så kommer nog kameran användas flitigt.

1 kommentar:

Vackra Vita Ting sa...

Åhh Österlen är underbart!
Ha en fin semester.
Kram
Paula