torsdag 7 juli 2011

Möte med stort M.......






Vissa möten här i livet är faktiskt viktigare och mer betydelsefulla än andra. Det är möten med andra människor som berör och ändå känns självklara. Ett sånt möte har jag haft idag då min gamla barndomsvän kom på besök.

Tanken var först en heldag på landet hemma hos mig med massor av lugn och ro. Men då meteorologerna lovade solsken framåt eftermiddagen, så beslöt vi oss för att åka till stranden istället. Och vilken vinstlott vi drog då vi kom lagom till lunch. Samtidigt som vi dukade fram maten passade molnen på att skingras och solen tog över mer och mer.
Vi har haft en helt fantastisk dag med mycket sol och lite bad varvat med en del prat då vi inte blev avbrutna av småtjejerna.

2 kommentarer:

Jessica a.k.a "Krasnaja" sa...

Hua, där var ju jag!

Tack för idag Linda, återigen var det alldeles, alldeles underbart att vara med dig och dina härliga barn.

Många kramar

'jag är illröd!!'

blenda sa...

Tack detsamma goa du.....
Får se imorgon bitti om du även då tycker att brännan var värd det hela =)