fredag 1 juli 2011

Lugn o skön fredagskväll.....




Jag tror inte att det hänt under något av mina jobbår...... att jag försovit mig alltså. Men i morse skedde det som jag fortfarande grämer mig över.
Jag litar till fullo på min mobil varje morgon då det är den enda väckarklocka jag ställer. Min nuvarande mobil har hittills fungerat väldigt bra och det gör den i och för sig fortfarande. MEN i natt fick den verkligen spelet fullständigt, den hade nämligen laddat ur helt. Totalt stendöd låg den där på mitt nattduksbord när jag i morse vaknade 1,5 timme för sent. Usch fy o blä vilken obehaglig känsla. Skulle varit på fritids kvart i sju o vaknade fem över sju...... verkligen inte likt mig.

Å andra sidan har jag nog sovit gott för jag missade helt regn och åska i natt.
Så efter ytterligare en jobbdag och med en lång jobbhelg framför mig ska jag nu ha en lugn och skön fredagskväll med familjen.

2 kommentarer:

emmashem sa...

Hittade precis hit, vilken härlig blogg och vackra bilder du har!
Ibland kan hela dagen vara förstörd när man försovit sig...
Hit kommer jag tillbaka och lägger till dig!
Ha en bra lördag!
Kram Emma

blenda sa...

Åh tack snälla för de fina orden.
Kram