tisdag 12 juli 2011

Varmkorvs- middag vid havet......



Lånad bild
Sitter här och känner mig väldigt nöjd med dagen som gått. Jag har hunnit med både en lite huslig syssla nämligen fem flaskor hemgjord saft. Något som glädjer småtjejerna i familjen så här på sommaren.

På jobbet har det varit fullt upp från morgon till kväll och vid arbetsdagens slut hämtade maken och småtjejerna upp mig. En tur till staden i öster för att få varmkorvs- middag hos tjejernas glada faster C. Ett kort besök i husvagnen vid havet innan vi tog oss in till centrum och viskonsert med Pernilla Andersson.

En finstämd konsert, seg till en början men blev bättre mot slutet. Kan bero på två glasstjatande småtjejer vid min sida...... jag vet inte riktigt.
Som extranummer tog hon upp sin man Dregen på scenen och de sjöng tillsammans Olle Ljungströms låt "Jag och min far". En helt fantastiskt vacker duett som gått varm på min dator nu ikväll.

1 kommentar:

Epona sa...

Låter som en härlig sommardag! Och hemgjord saft är fantastiskt, tänk om jag orkade vara så huslig :)