tisdag 5 juli 2011

Lekstuge- pyssel......
















Idag blir det många bilder från lekstugan. Det är nämligen den jag har lagt lite energi på ikväll. Jag har efter mycket letande hittat ett lagom gulligt tyg till gardiner och kuddar. Jag och stortjejen har rensat och städat lite. Jag letar fortfarande efter ett enfärgat tyg i cericserosa färg till bänken och som draperi, men har inte lyckats hitta något.

Behöver jag skriva att jag älskar denna lilla stuga Allt är så pyttit o det är det som är det festliga. Man behöver bara sy någon dm så är en gardin klar. Lite jobb på liten yta..... och lite gulligt om jag får säga det själv. Och det roligaste av allt är att småtjejerna älskar att vara i lekstugan.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Förstår att dom älskar att vara där! Vilken fantastisk lekstuga! Den finaste jag har sett, ärligt!
Kram Jenny M

blenda sa...

När vi flyttade hit stod den längst ner i vår trädgård. Sååå sliten o nedgången. Men med lite panel- och golvspill från garaget, en stuvbit väv och lite färg så blev den hur bra som helst.
Tack snälla för de fina orden...
Kram